111016

Heeej !
Vi har haft en superskon helg ! Vi sitter just nu pa ett intenet cafe i Cape Coast for att sedan aka hem till Swedru igen. I helgen har vi bott pa Oasis Hotel har i Cape Coast och det har var sa skont ! Det ligger precis vid havet sa vi har solat och badat i de stora vagorna, looove !
Igar akte vi till Kakum National Park och det var sa grymt ! Man vandrade i regnskogen och gick pa hangbroar i tradtopparna. Det var saaa laskigt, verkligen en utmaning, men det var samtidigt sa jakla grymt. Maktigt !
Och vi har fatt ata hamburgare och pommes med KETCHUP i helgen, haha och pizza till och med. Som man uppskattade maltiderna pa hotellet assa ! Och jag mar fortfarande hyffsat bra i magen.

Imorgon ska vi till barnhemmet igen, blir spannande att se hur det blir da.. Om det inte kanns bra sa ska vi ringa Tina och prata med henne. Jag kanner att jag har sparat massa infor denna resan och lagt ner sa mycket pengarna pa det och da vill jag verkligen kanna mig bekvam och kanna att jag gor nytta for barnen och att det ger mig nagonting. Jag har inte akt till Ghana for att gora skitgora och ta de andras arbete. Som vi just nu gor. Nar vi jobbar sa sitter de andra o kakar eller sover, sa vi bokstavligt talat tar ju over deras jobb och det var precis det man inte skulle gora. "Du ska inte ta over nagons arbete, du ska vara en utover som ska umgas med barnen". Det har vi knappt gjort nagonting. Men det loser sig sakert.

Hoppas allt ar bra dar hemma, har hort att det ar minusgrader !?
Det ar inte alltid jag hinner svara pa kommentarerna men det ar sa kul nar ni kommenterar :)

Okej nu tror jag att jag kan lagga in bilder har pa bloggen haha hoppas hoppas, jag ska forsoka och da hoppas jag att att det blir en riktigt bildbomb !

Minna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0