111019




Heeeeej .

Jag vill inte skriva sa mycket. Ar tom pa ord.
Idag var jag och Anna pa vart nya stalle iallafall, typ ett dagis. Vi hoppas pa att det ska kannas bra. Dar ska vi vara de tva kommande veckorna och sen ska vi formodligen flytta till ett annat barnhem o vara dar sista manaden. Da ska vi aven bo pa barnhemmet.
Det ar tufft har, verkligen. Men ar sa glad att jag har Anna och inte ar ensam !

Nu kommer det istallet lite bilder. Massa blandade.

Skot om er !
Minna

Laste precis igenom alla mina inlagg, har inte hunnit gora de innan. Och jag later ju sa otroligt bitter ...usch.. Jag ar inte bitter... jag har bara en sa otroligt jobbig kansla inombords. Det ar sa mycket som har gatt emot oss. Hoppas ni har forstaelse.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ska se att det ordnar sig till det bästa till slut.

Kram på dig gumman.Mamma

2011-10-19 @ 18:28:23
Postat av: Johannah

Klart man har förståelse vännen, hoppas det ordnar sig för dig :) massa kramar från mig & aliiah <3

2011-10-19 @ 22:22:16
Postat av: Sandra

Klart vi förstår dig vännen! Jobbiga intryck man får därnere!! Du är så bra!! Ta hand om dig!!<3

2011-10-19 @ 23:07:40
Postat av: Maggan Rosenberg-Key

Hej!

Du har verkligen ngt med dig hem!!!

Vilka upplevelser. Men du fixar det. Här är höst med allla olika väder sorter. iI helgen fullt hus som vanligt 12 pers på middag på fredag, hälften på lördag. Kul.

Tyvarr kommer inte Linn hem ,pluggar hon har klarat sina två täntor. Gustav längtar efter henne.

Kul att du skickar bilder. Kram

MAGGAN R-Key.

2011-10-19 @ 23:23:55
URL: http://minnaghana.blogg.se/
Postat av: El Pappo

Hallå min älskade dotter. Det är skönt att läsa att du lärt dig att bita ihop men det får självklart finnas en gräns. Jag ställer alltid upp för dig, det vet du men jag har inte tid att åka till Ghana.

Sköt om dig. Du är min bästa dotter det vet du.

2011-10-20 @ 17:21:44
Postat av: Anonym

Tycker att du är postiv minna! skönt att ni kanske får det mycket bättre nu:)! du fixar detta och ta hand pm

Barnen, dem behöver dig:)

2011-10-22 @ 00:54:59
Postat av: Louise

Senaste inlägget var från mig! :)

2011-10-22 @ 00:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0